Premiezoeker.be - Maak het mogelijk om nota bij te houden waarom je niet aan voorwaarden voldoet

Ik hoop dat ik op deze plaats terechtkan met user feedback rond premiezoeker.be., al kan ik duidelijk niet de juiste categorie selecteren. Als e een ander, meer geschikt kanaal is om dit toe doen, laat maar weten.

Ik ben bezig met het plannen van een totaalrenovatie en ben op zoek naar welke premies ik zou kunnen gebruiken. Al is het handig dat alles wordt verzameld op 1 plaats, die ene plaats is dan wel compleet overweldigend:

• Filter opties zijn beperkt. De voornaamste filter die ik mis is een filter op inkomen.
    Nu, ik werk zelf als product manager bij een SaaS vendor en ik begrijp best dat dit gezien de aard van het onderwerp (regelgeving met een hoop voorwaarden die telkens andere parameters hebben en andere combinaties van parameters), praktisch zeer lastig zou zijn om te implementeren. Daarom mijn volgende puntje :wink:
  • Het zou heel handig zijn moest ik per premie een indicatie kunnen geven of ik denk dat die van toepassing zou kunnen zijn + daarbij dan een soort nota veld, waar ik kan bijhouden wegens welke voorwaarde ik niet in aanmerking kom.
    Het eerste kan ik allicht bereiken door de premies die in aanmerking komen ‘toe te voegen aan favoriete premies’, maar in mijn specifieke geval kom ik ook vaak niet in aanmerking en zou het handig zijn om ook te kunnen bijhouden welke premie ik al onderzocht heb maar niet in aanmerking kom (nu moet ik een apparte excel sheet bijhouden om te vermijden dat ik dezelfde premie meerdere keren tevergeefs bekijk).
  • Tenslotte, ik weet dat het een hype is, maar een LLM-based chatbot die getraint is met de voorwaarden van de premies en die mij dan via conversational AI vragen stelt, mijn antwoorden analyseert en op basis daarvan een lijst van nuttige premies geeft, dat zou een heel aangename user experience zijn.

Premiezoeker zit inderdaad niet bij op dit forum, wat niet wil zeggen dat we je niet verder op weg kunnen zetten.
De meest aangewezen plaats om jou verbetersuggesties door te geven lijkt Premiezoeker | Vlaanderen.be.